କେବେ -- କବିତା-ବିତାନେ ବିତାନ ତାନେ -- ତମା ଅତମସ ତମନ || 5 ଜୀବନ 5 କବିତା ଆଳାପ ସମ୍ବୋଧନୀ ଜାଣେନା ଫେରିବ କେବେ ................................ ଭୁଲିନି କେବେ ତମକୁ ! ସମ୍ପର୍କ ବୃଥା କେବେ ଗଣତନ୍ତ୍ର (5)

Oriya କେବେ -- କବିତା-ବିତାନେ ବିତାନତାନେ -- ତମା ଅତମସ ତମନ || 5 Poems